GOD JUL OCH GOTT NYTT FISKE(VÅRDS)ÅR

Träffade tomten idag på min runda i bäckarna. Detta är inte den snälla som kommer med klappar utan den riktiga och ibland elaka gårdstomten som hemsökte folk som inte tog hand om djuren på bästa sätt. Fick höra att han var ganska nöjd med klubbens medlemmar som försöker hjälpa fiskarna. Däremot ska han ta ett ordentligt snack med de som tjuvfiskar i bäckarna eller skapar vandringshinder för fisken.  

Det här inlägget postades i Okategoriserade och har märkts med etiketterna , , , , . Bokmärk permalänken.

Lämna ett svar

Din e-postadress kommer inte publiceras. Obligatoriska fält är märkta *